dijous, 19 de gener del 2012

Primera trobada

Avui hem realitzat la primera trobada del Taller de dones, en aquesta sessió hem fet una pluja d'idees sobre què són per nosaltres "coses de dones" i què és allò que volem poder treballar en el Taller, quins temes ens interessen més, què volem aprendre i, a més, hem començat a pensar què farem per celebrar aquest 8 de Març, dia de la dona treballadora.

Hem decidit que en acabar cada sessió del Taller farem una petita reflexió personal per posar-la aquí al blog i d'aquesta manera deixar constància d'allò que ens enduem amb nosaltres, el que més ens ha agradat i ens ha estat més útil.

Els comentaris de cada sessió els farem usant un pseudònim per preservar la nostra privacitat, de tota manera esperem que us siguin d'interès les nostres reflexions:

Sol:
"Hoy hemos hablado sobre el amor de verdad y lo que le podemos permitir a un hombre, que no estamos obligadas a nada que no queramos hacer. También hemos hablado sobre nuestros derechos y también sobre nuestros complejos"

Dulce:
"Me ha gustado hablar de lo que es el amor y sobre la autoestima de las mujeres. También de lo que es ser madre y tener tiempo para desconectar de los problemas y cuidarte. Además también me ha gustado hablar de las relaciones con los hombres, superar complejos y hablar de los derechos de las mujeres."

Luna:
"Me ha gustado la frase 'hay amores que matan'. Me gustaria aprender defensa personal, que es el amor y lo que las mujeres podemos hacer igual que los hombres. También quiero aprender a comprender a la gente y que aún que tengamos más o menos, somos iguales"


Estrella:
"Hoy salgo del Taller pensando cómo podemos empezar a trabajar todas los temas que hemos ido proponiendo, estoy muy contenta por que han salido cosas muy interesantes y tengo muchas ganas de empezar."

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada